Saturday, October 9, 2010

Aku bersuara lagi..

hiloop~~~!!! Assalamualaikom, kepada kwan2 ku... n salam 1 malaysia tok semua... ^_^

Kali nie ape aku nk suarakan, hurm..... Aku sedari, dah lame aku x mengupdate blog nie, jari jemari aku nie da xbrape nk menari lagi atas keybord nie, dan aku xtao nk tulis ape... kali nie ade laa smting aku nk citer.... saje nk share ngan korang...

Hurm, mle2 tntang diri khu ini... Aku dapt rase an smting yg brubah terhadap aku.. sket laa, aku da rajin sket, pas2 aku da x boros suda cam dulu, then pemikiran aku makin tajam kowt sesuda aku asah2, n aku nk asah lagi bagi power.....

Pasal rajin, aku kalu bab2 nk mgemas nie xrajin sgat, xtao laa, kalu aku tgok da serabot, bergerak laa badan aku nie megemas, g2 laaaaa..... aku rajin mgemas kt dapur aje, tp dishes aku peram, cz cam ade sisa2 yg payah nk tngal, kene rendam dlu kejap baru laa aku basuh, xpown aku tinggal, xingat nk basuh...

pas2 sal keborosan aku dulu.. hurm... memang agak boros gilew2 ah kalu dipikirkn balik... muke aku nie da cam muke ayam KFC daaa, dowk beli just nk ilang kn lapar, dahal rase cam2 jgak... hadoi... Aku da start berjimat yg agak normal supaya xkene bebel oleh ayah aku lagi... tuh ah, aku x suka dgar org laki membebel, kalu pempuan, ok laaaa.... aku pown heran, xtao laa knape... hurm.... kalu aku kira2 bajet aku, hurm, ade laa dalam 3-5 hengget sehari aku blanje *_* . tp lam 2 minggu kuar laa sket duit,, tok beli mkanan tok dimasak...

then, penyakit lame aku datang kembali, n agak keterlaluan mnjadi2 nyer, penyakit lupe laa, ape lagi, aku dapt bnde nie bile aku wt bnyak kerja pada 1 masa, smpai kan kunci moto bole aku tinggal kt moto, mujo laa x ilang moto tuh. syukur laaaa, then aku terpaksa laa wt smting supaya aku ingat, care aku, gugusan kunci pada moto tuh, aku asing kan, yg part rumah 1, part moto 1...

abis suda sal diri aku... pasal nakama aku plak, a.k.a kawan2....

hurm, aku sering di bebel padat oleh abg aries, sory T-T, ape2 pown aku dgar dgan ikhlas, walaupown aku wt2 kurg dgar.... eheeeeeeeeeeeeeee

pas2, aku da cam nk mnyombong balik, cz stiap kalu aku msg, pangil n bla2 x dilayan, so mlas laa aku nk lyan, korg wt laa hal sendri, dua2 senang... ^_^, agi pown aku da biase sorg2, memang aku dari dulu smpai laa sekarang... Sbb tuh org ckap aku sombong n bla2, tp time aku nk lyan korg, korg wt xtao jeee... hurm... xtao laaa guane... hurm, aku xkesa pown, cz that the way of my live...

hurm, sal finance, agak slow tok blan nie n blan pas, cz aku lam proses untk mgupgrade moto khu yg jahanam 1 per 1.. Bil streamyx suda di jelaskn, ade laa lam rm 270, tinggal sewa rumah, air n letrik aje... aku biase nye xmntak duit ngan parent aku, mlas laa nk mntak, aku pown selagi duit aku masih ade, selagi aku x kebuluran, aku xkn mntak... tp time drang nk kasi aku ambik laaa, tp, ttbe plak kene bebel.. xpaham aku, kang nk bagi balik duit tuh, parent aku kate ape lak..

Soooo, that all.. tok kwan2 aku, aku nk mntak maap laa bnyak2 kalu2 ade wt salah n silap ek.. eheeeee, ^_^

Test season is coming, GAmbatE-O~~!!!

Itekimasu~!!!

No comments:

Post a Comment