Wednesday, September 1, 2010

HUakkaaahhh...

Yaaa, alow to all human that can read this blog...

Haaaa, aku tulis kali nie lam keadaan kesongsangan n kepenatan laaa, nie baru pas balik kelas yg xjadi...

Ok, hari nie hari rabu, baru pas cuti an, da de kelas agi.. knape laa xbagi cuti straigh trus.. kan smua leh relax, ngan staff2 pown bole... kan3...

Ok, mula nyer harinie aku g kelas kul 8.stgah, Tp agak lewat sket kerna menunggu pok u yg baru bangkit ke dunia... Ngan keadaan aku yg akan selsema n demam kowt, so terpaksa laa aku bertapa ngan panas tok proses Photosyntesis.. So da lam 15min, baru laa pegi... Masok je kelas, tgok dak2 nie da type code, code nie bkan C or C++, tp code bhasa himpunan, agak susa sket dari C n C++, n aku lam poses memahami nyer, masok2 je tgok ade yg da siap, bole sklan untuk pengiraan purata, so darab n bahagi laa kn...

Ngan aku xtao nk wt camner, aku just bkak laptop aku, dowk sblah kwan aku nie, then aku just tiru aje die.. Buat pest time nyer... Serious sblom nie aku xpnah nk tiru sape2, agak tersumbat laa kwot aku kali nie... Da siap smua, test, jadi.. ooo, skali buat aje, da xde error, dasat aku nie.. (Tiru bulat2 bole laaaa!!!)...

Pas2, kelas nie abis awal, ade gak peluang tok study sukjek OR a.k.a Operation Research, tao mne? cari laa lam tenet tuh, en.google ade... So, study2 punye study, da settle, ready da tok test jap agi... Pas2 aku lepas laa ngan dak2 sengal termasuk laa ngan kwan yg aku tiru code die tadi...

Then xlame aku g masok kelas bersama2, duduk, then menunggu kertas nyer smpai, sebalah aku Mus, then sblah die SIfu laaa.. Oho3... Agak hebat laa dorang, org da berumur laa kn, op kos laa hebat.. Hak3... Dorang siap bersame2 n hantar bersama2, blah pown sama2... Aku slow sket, cz harinie aku memang agak tesumbat laaa... Dengan membekalkn pemadam, n pensil, aku jwab la kaw2, aku bole laa jwab semua, alhamdulilah, tp jwapan nye xtao la btol ke x... N kakasan lain aku pinjam aja, cam pembaris milik sifu aku.. Calculator, hnyalah tepon SE W910i aku nie...

Da siap test aku hantar, pok yu datang ngan aku, so die balik dulu, sbb die drop sub OR nie... So, aku g la jlan2 mane2 smbil menunggu bas.. Lam tuh aku g laa kt tgah taman, aku cari port yg panas punya, aku dowk laa terperap kat situ, haaaa, best gilew ah... Lam 15 min ade la bas nyer... Lam bus tuh laa aku rehat... Then jumpa laa kwan 1 KPS yg lata x jumpa, Syima, ^_^

Da smpai umah, aku call pok U soh antar moto khu, sbb aku nk g pjabat kebajikan, ade urusan sket... Da dapt moto tuh, aku gerak laa kt kampung Tiram, berhampiran ngan shahputra.. Aku smpai2, xdek orang!!! Huaaaa.... Penat kowt, jauh tuh perjalanan... Aku rehat laa kt tmpat tuh kejap, ambik udara, tkot2 laa pengsan tas moto tuh, da ok, aku balik laa kt umah...

Rehat2, aku bkak laptop, study for TITAS, cz aku de quiz jap agi... aku study laaa smpai aku terlentang, ehe, smpat laa ingat tajuk... Aku bace laa kuat mane pown, xlame aku lupa... Hadoih.. Xbole laaa..

Pas2 gerak ke kolej, g laa masuk ET2, ustaz ade, aku tnye laa, ade quiz x? ustaz ckap, ganti ari jumaat... HUH, Wyeh, penat kowt, da laa dari tadi kehulur hilir.. hadoyai.. Kalu bole nk je aku pengsan depan tuh... Nordin aku tinggal kt kolej cz die ade kelas kul 3... Pas2, aku ke bilik HEP, hajat nk berurusan sket, tgok2 pintu pulak berkunci = xde orang... Ngan redha, aku balik...

Ok, nie laa citer aku yg agak penat n bad luck sket.. Pape je laaa, asal td xde pape yg berlaku kt aku... ^_^, Haaa, ade 1 lagi story, aku ambik subjek SADM = Sistem Anasila dan Rekabentuk Sistem, subjek tersebut adalam subjek MEMBACEn PRA-SyaraT!!!!!!!! T-T....

Hadap aje laaa, asal kan aku bahagia la kowt... OK tuh je tok mase nie...

TATA!!!

No comments:

Post a Comment