Sunday, October 24, 2010

Alloow~

Hi semua, salam 1 malaysia

kali nie aku nk bercerite sal ape yg aku nk crite.. hek3...

mggu lpas, aku kene g spital, cz aku de poiment nk g bedah tonsil aku nie... so aku pegi laaa... kul 9 aku g spital ke pakar ent, ak mnunggu lam 1 jam tok tunggu name kene panggil, name kene pangil bkn ape, nk g ambik no jee... pas2 nk kene tnggu no plak, tmbah la lagi 1 jam stgah...

sesudah tuh aku call laa mak aku, nk ckap yg harinie aku mybe masuk wab, so dorang kt umah tuh da packing2 nk bertolak.... then, pada masa yg sama no aku da naek tok g jumpe doktor... alangkah fed p nyer aku bile tgok da ade org laen register tok pembedahan aku keesokan hari nyer...

aku cpat2 call mak aku yg aku xjadi, mjo laa dorang x bertolak lagi, aku sabo je laa, sib baek doctor tuh cute, chinese plak... ehek3... then aku dapt tarikh baru tok pmbedahan, yaitu 29hb, 2 minggu pas aku appt tuh... mntak2 laa kali nie dapt ber urusan dgan baek. ok settle laa bab nie..

then ptg tuh aku g jwab test math, test 2 kalu x silap, kputusan, dapt laa 82% ^_^, test2 laen idk laaa...

pas2 ape lagi ek nk citer....

Ok, skrg musim haji kan? then ade laa 1 hari tuh, time jemaah haji lam waktu tok tawaf, tpon aku pown tawaf skali lam mesen basuh, tpon SE 910i aku tuh... nie pest time laa die mandi, siap bersabun lagi... ade laa lam stgah jam die dowk lam mesen basuh tuh...

tpon tuh da bis bateri nyer, so aku pown xbik tao sgat kat mane tpon aku nie, so lam pada masa yg sama, aku nk g basuh baju, sluar ragbi keras kn, ak raba2 x rase cam ade smting, so aku cmpak je laa masuk lam mesn basuh...

hurm, bagi aku laaa, xde tpon pown xde masalah, cz tpon aku bkan slalu pown bunyi, aku pown xslalu guna tpon aku, so, agak senang laa tnpa tpon nie wt sementara waktu, xde la nk pikir2 sgat sal tlepon... kate org, telepon tuh bak nyawa kan, bagi aku x pown, nyawa aku, lam diri aku nie laa... hek3..

then, 2 hari pas aku balik umah, alangkah serabut jgak laa dowk kt umah nie, cz cam tokang pecah, aku nk kemas xbole, cz setiap brang2 ade hak milik die, nnty kalu alih ke hape ke, xjumpe cari, kene marah, so jwapan die, biarkan je laaa... aku g kt pc aku, tgok2 mouse/tetikus plak xde, abg aku ambik.. so tunggu keesokan nyer plak... dapt laa mouse tuh, then aku try laa game2 baru yg aku download yg xbrape puas hati maen kt laptop aku nie...

ok, smpai di sini laa post aku kali nie, agak2 comment2 laa sket, sket pown jadi.. nk tgok die nyer survey guane gaye.. uhu3...

Ok, salam~!!! itekimasu~!!

No comments:

Post a Comment