Sunday, April 10, 2011

Still waiting.

Assalamualaikom n Salam 1Malaysia

Hurm, aduish, nga otw nk pening kepala nie, dowk adap laptop terlalu lama kot... dah la xbergerak, masuk angin laaa... Oho3..

Ok3, kaki aku still lagi lam proses pemulihan, mybe lam 4 mingu lagi ia kan pulih sepenuhnyer, n aku mybe xleh beraktiviti sukan selama beberapa bulan, 6 bulan ase nyer x silap...

Ok, kalu nie nk citer pasal ape eh... Ok, sal kolej lah...

Makin bnyak pegorbanan kt diri aku nie, makin menaik2lh prestasi aku dalam pembelajaran, of kos laa nk kene ade pegorbanan kn, kalu x kite nie xkn kemana, sik nk main, enjoy n bla2... fikir sendiri laa pe yg patot..

Aku still lagi ade mengantok lam kelas, mybe x solat subuh kot.. Gehe~~ kantoi suda, diqadar kn, dun worry... Tido kul 2 kau, nk bangun subuh memang berat laa, nk plak berdiri ngan kaki 1 je... Aku standard tido 8 jam, kalu x, aku kurang bertenaga lam hari tersebut, moddy laa ape laa, macam2 laa, kalu OK, ok lah jadi nyer...

Aku bersyukur pade tuhan, kerana die kurnia kn otak aku nie jenis cepat pikap lam pelajaran, xtao laa kalu my mother selalu berdoa kat tuhan supaya senang belajar, tp mak aku ckap die selalu doa kn anak2 n keluarga nye, mekasih ummie, love u..

Hurm, lagi2, haa!! kali nie student IKIP-UTM nie kene ambik final awal sket, telah dicepatkan seminggu, so final aku xtao tarikh btol die, cz aku kurang abik serious pasal final nie. Hui ya Allah, penting kot, nnty aku cari bile... Aku juga berhajat nk daftar kan diri aku nie dalam short sem, ambik subjek math 5, iaitu juga subjek math yg terakhir... Then dgar cerita plak kalu sape2 yg ambik short sem nie xde cuti yer, abis je final, esok nyer trus start kelas... Xjadi la projek nk g ke Genting Highland ngan spupu aku.. T-T, tp kalu spupu aku nk g jatuh plak waktu cuti, bole saja... >_<

Then, aku juga berhasrat nk kumpul duit, aku kan dh ter repeat titas 3 kali, pas2 subjek pra-syarat skali, so kene sampai sem 7 laa jwab nyer, so aku kene standby sebanyak rm2700-rm2500.. beruntung laa murah kt sini, tempat lain mahal wyeh...

Pas2, skrg da insaf sket xwt essement, essement skrg semua yg dapt mesti buat nyer, tp siap or xsiap xtao laa, kalu xlarat antar g2 je laa... Har3... Jap g nk wt esement math 4, ouh, gambate... Berguna buat essemnt nie, seriously, sbb? essement tu a part nk bagi kite ingat, cam wt latihan bnyak2 laa, kalu kite wt latihan bnyak, lekat trus dalam otak nie sampai ke final... Tp sebelum final tu kene review gak sklan2, nk bagi mind kite flashback... n buat laa sket nk betol kn skill, moga2 kite xserabot time final, aku x tuh... Sklan tu aku bole jwab, tp otak nie dowk pikir sklan lain, so xtao nk start camner, so aku tenang, tarik nafas dalam2, n hembus shelow2... then pas2 insyallah laa bole jwab...

Ok, sampai kt sini je laa nk bercerita... nnty ak update lagi yee, insyallah..

Assalamualaikom....

No comments:

Post a Comment