Tuesday, April 12, 2011

Plastic Surgery

Assalamualaikom n Salam Sejahtera...

nmpaknyer Surgery terhadap blog aku nie dah pown suksess...

Antara pembaharuan yang berubah hampir kesemua lah, 1 layout kot aku ubah, tu pown ambik yg blogger punyer jewk, thanks bolgger yg telah menyedia kn pelbagai layout.. ^_^

Pas2, ade tambah 1 gadget baru bernama wishlist, paham2 je la eh.. guehe, ade lagi nk tambah tp xingat, cz tgah selsema, sekali bersin ade la terlupa smting, so aku buat je laa ape yg patot... Ingat nk tambah lagi picture kt header tu, n macam2 lagi laaa...

Hajat nk buh playlist lagu, tp nnty bandwith tinggi, so camner eh, aku kn try cari tempat yg simpan2 file yg bandwith tinggi sket, so bole la aku try buat..

Hurm, tp camner nk ubah masa eh? aku x cari abis2 lagi nie, mybe aku kan try tnye en. google, kerana 1 die tnye, berpuluh2 jawapan die kn jawab.. Tp aku dah try ubah td, nie nk cek jadi ke x...

ok lah, ini saje ingin di beri tahu.... Keep in flow yew... Itekimasu...

P/S - Setelah aku post topic nie, tgok masa pown telah berubah.. YEAH!!!

No comments:

Post a Comment