Wednesday, November 3, 2010

Tak Sedar -> Perit -> Pedih -> Sakit -> Seksa -> Saboo

Irashaimasen~~ MySpace

Kini aku kembali menggunakan IcoN2 yg happy nie... ^_^ MySpace

Assalamualaikom n Salam Sejahtera..

kali nie aku nk citer sal carta yg khu da tulis kat tajuk post aku kali nie..

Aku kat umah nie, nk ckap bosan, xlaa bosan sgat, cz sahabat sang PC gaming aku tuh ade, so aku menghadap je la die.. citer kt TV plak kali nie xbnyak sgat yg bosan, so aku just watch citer documentary aje... siaran astro start dari 550-555, fav aku discovery science laa.. Ehek3... MySpace

Ok, abis pasal hiburan, nie pasal pemakanan laa plak... Aku ase laa kn, makin kurus kering laa aku pas nie, cz aku dowk umah nie, xboleh nk makan mkanan yg org kate high taste laaaa... Kalu setakat nk makan kene pantang tuh, aku xder hal sgat... Tp kali nie, lebih tinggi lagi dari pantang... Aku just bole mkan mkanan yg berasaskn vanila, sejuk MySpace n lembut... Sejuk x sejuk sgat laaa... Contohnyer Dadih, Eskrim n aku baru try, bubur yg nasi nyer totaly hancurMySpace... Time mkan bubur tuh, aku tkot jgak laa, tp da masuk sesuap, trus laa ngap2 yg laen, tp lam 1 min kemudian, SAKIT!!!MySpace So aku stop laa kejap, cz ubat tahan sakit da abis power kowt... Air yg bole aku mnum, just air masak, hadoyai, jadi air favorite aku la pas nie..

Tuh laa perihal pemakanan aku...

Ok, yg sal tajuk aku tuh, state lam poses tekak aku nie nk pulih laaa... Mula2 tak sedarMySpace, cz time pembedahan tuh mane laa sedar, cz kite da di biuskan, sedar2 aje da settle... Then perit, cz nurse soh aku minum air, so aku ngan bersemangat, aku minum air tuh, pabila lalu je di kawasan pembedahan tuh, MySpace perit nyer ya amat sgat2, rase cam nk jerit, perit se perit nyer laaaa... Terkeluar air mate aku dowk menahan perit nyer tuh... Pas2, lam nurse nasihat kn aku supaya minum bnyak air, so nk minum air tuh mnti die kan lalu kt kawasan luka tuh die kan rase pedih la sket2 MySpace, so, setiap kali aku nk telan air, terangkat2 la aku dibuat nyer...

Actually nk ckap sakit tuh, bole laa lawan, cz die datang time ubat abis power, tp time ade power agi pown sakit jugak, then sakit tuh akan datang bila aku menguakMySpace, batukMySpace n bersinMySpace sakit tuh akan datang laaaa, die cam tekan2 g2 kt kawasan luka tuh... Yg seksa nyer, time die sakit nyer xberhenti, dicampur plak cam tusukan kt kawasan luka... Smpai ke lubang telinga nyer rasa MySpace... Ok, pas2 disebabkn aku slalu diselangkan ngan panas badan aku nie da kesejukkan bnde yg masuk lam badan, aku dapat laa ulser, ade laa lam 3 kawah, kat lidah pown ade jgak... Nk menelan air liur pown wt aku phobia. Cam bertambah2 plak jangkitan lam mulut aku nie, tp ubat nyer, maintain aku amalkan... MySpace

Then setelah semua tuh berlalu, aku nk marah pown malas, so aku just sabo aje laa, doctor kate, "Kita nie kalu sakit kene lawan sakit tuh", bile aku pikir balik, xlame lagi, sakit2 nie ilang laaa, just sabo untuk sebulan tok pulih sepenuh nyer.... MySpace

Ok, takat nie je laa citer aku ek, nnty aku bercerite lagi...

So, thanks for reading ngan sabar...

Itekimasu~~ MySpace

No comments:

Post a Comment