Thursday, November 11, 2010

Perjalanan dalam Kesakitan

Assalamualikom n Salam sejahtera... MySpace

Aku da buat pembedahan tonsil.. ^_^, skrg da masuk hari ke 12, aku skrg lam proses nk pulih laaaa....MySpace

Minggu lepas (29/10/10) aku dowk kat wad HTAA, tp 3 hari pas (5/11/10), aku dduk kt wat HSNZ plak.. kene tahan sbb pendarahan tkak aku nie makin menjadi2MySpace. Bayang kn lh, korang kerat tangan korang ngan pisau kluar darah yg mengalir ngan sempurna, ceng g2 la tkak aku jumaat lepas...MySpace

Aku bagun pagi, rase cam ade smting lam mulut MySpace, so aku g laa mludah kt singki, kuar darah pekat, pas2 aku da kumur2, still kuar lagi, lame2 aku rase nk muntah, then aku kumur2 lagi guna air yg btol2 sejuk, aku nganga je mulut aku, berjujuran darah kuar dari mulut aku n megalir lam singkiMySpace, aku kumur2 lagi, die stop laaa, mak aku soh ayah aku antar aku g spital, nga ayah aku siap, bleeding lagi, ADUSH~~~, tp kali aku cam muntahMySpace, kuar skali nga darah beku, bih kurang besar mouse PC tuh laaa, yg kecik nyer. Walaupun x sakit, tp agak seksa laaa, so kumur2 lagi smpai stop bledding...

Da xleh wt pape, ayah aku bwak aku g spital HSNZ...MySpace g ke wad kecemasan, sal ari jumaat, kat terengganu CUTI... So, time daftar tuh da pesan soh cepat sket, tkot2 berdarah lagi... agak lame laa menungu, nurse panggil, just nk cek tekanan darah je, time die cek tuh, darah tuh da kuar balik lam mulut, aku tahan2 je, da siap kene cek aku pat2 kuar, pas2 luah kn kt lam longkangMySpace... Kat kawasan tuh org ramai, so ramai laa yg terbeliak mate dowk tgok aku nga berdarah2, n skali lagi darah beku tuh keluar, tp kali nie xbesar sgat laa, besar ibu jari, tp panjang lam 2cm...

Ngan xsemena2 aku secara automatik lam RED CODE,MySpace meaning, emergency... Pas2, ade sorang doc bawak aku ke wad kecemasan tok dirawat, die tolak ngan kerusi roda... Sampai lam wad, duduk laa atas katil, then dorang periksa tekanan darah, ambik darah n masuk air, time tuh kene cucuk 3 kali lam 1 masa... MySpace

Time tuh aku da xde tenaga dah, just dowk relax atas katil tuh, then ade sorang doc bawak kn aku kerusi roda, aku ngan lemah nyer dduk laa tas kerusi tuh, n die tolak tok didaftar kn masuk wad... MySpace

OK, smpai sini je la aku bercerite, nnty aku cerite pasal keadaan time lam wad tuh, suasana die, bla2... Okayh?

Thanks 4 reading.. ^_^

Itekimasu~~

No comments:

Post a Comment