Monday, July 19, 2010

Mybe 1 minggu di KuantaN (Kesepencarian) Part Last

Salam to smua~~~ MySpace

Sory ma, xdapt update ngan seratur, aku terlantang di katil bilik aku kerna penyakit C++(Cakit peyot + demam + selsema + batuk)... N skrg aku still x pulih lagi, peyot aku still lagi sakit laaa.. esk hilang la kowt, insyaallah...MySpace

Petang tuh, bermula nyer la projek ke atas rumah baru tuh.. Ape lagi, mandi kan rumah tuh laaa... Oho3... Pada petang nyer, kitaorang cuci la rumah tuh dengan Suka-Suki... Aku cam biase laaa, bab2 mop lantai serah kat aku... Aku memang suka mop2 nie...MySpace Tuh laaa, seharian dowk cuci rumah... Petang nk senja tuh, g mandi pantai, aku ni da lame x mndi pantai, akhirnye dapt la gak, mndi kt taman gelora tuh je...MySpace Malam tuh jlan2 kt berjaya mall, jlan2 ngan si audi nie, ber 5 laaa, die datg pown lam keadaan emergency kowt, die cam ambik EL laa kt tmpat kerja die, tp aku xtao laaa, ape citer..

Okayh, Ke-esok kan nyer... Kitaorang KeJonG umah lame, kemas2 nk pindah kan.. biase ah... Hajat time kemas tuh nk ushar mane la tao jumpe aku nyer buku nostalgia aku tuh, buku appointment hospital... Tp ttap x jumpe, biar laaa, buku baru suda ade.. Xder hal lah...MySpace

Pas2, da kumpul2, cari la yg mane ptot bwak.. Bwak yg kecik2 dulu, biar jauh, asal nnty x wt banyak keje suda... (HUAAA, Skit Peyot!!!!) Pas tuh, aku bwak moto, mr.din bwak barang, abg aries bersame2 mr.lee... Cam2 laa, g mari2 ade la nk kat 3-4 kali kowt, ntah laa, aku kurang megigati...MySpace

Ade beberapa brang besar lam umah lame tuh yg perlu dibawak, mereka adalah peti ais, mesen basuh dan para almari... Da mntak tolong jiran sebelah, tp dorang ade kt putrajaya.. Agi pown dorang da otw balik suda... So, kitaorang bwak laaa, sekuarga kasut, bantal, beg baju dan lain2 lagi...MySpace

Pas2, ptg nyer balik suda jiran umah nie, die tnye brape trade suda, aku ckap ntah laa, xkira... Oho3... Pas2 kitaorang trus kn la pndah kn barang2 tuh...

Pada malam nyer... Jiran aku nie tolong laa, agi pown xkn nk soh die angkut trus ptg tuh an, pnat kowt... Kitaorang angkut peti ais, mesin basuh, tilam2 n 2 almari... da angkut2 siap smua, lepak la kt luar, sembang ngan makcik tuh... Smpai laa nk dkat ngan malam kowt... Smpai ujan pown xjadi nk ujan.. Oho3... MySpace

OK lah, tuh laa cerita kami lam poses pemindahan... ^_^

Tata... MySpace

No comments:

Post a Comment