Monday, July 12, 2010

Mybe 1 minggu di KuantaN (Kesepencarian) Part 2

MySpaceHolaow~!!! Salam smua..

Ok, kesah strusnyer~~~

Malam tuh aku tido sorg2, weeeeee, seram gak laaa, tp aku wt dewk jewk, jgan pikir kan sal bnde bkan2, be positif... so, aku xtao nk wt pe, aku YM laa ngan sape2... Senang, aku YM smpai la aku tertido... So, tuh la pest time aku duk n tido kat umah tuh sorg2, ok laaa, nk ckap seram, seram laa jgak... >_<

MySpace

Pas2 pagi nyer, mr.Lee msg aku, kate nyer, die smpai ptg kowt, cam2 laaa... Pas2, aku dowk, lepak2 kt umah tuh, then da tgahari, aku g la mkan kat Kedai kt padang lalang tuh, sesudah makan, aku g laa ke TM untk settle kan bnde seterusnyer, kali nie sal technician xsmpai agi, n netbook pown xdapt lagi..... Then aku bik no, da dlam 20 min mnunggu, mr.Lee tpon, die da smpai, time tuh kul 4 kowt... Pas2 aku xbleh ambik, die balik ngan taxi...MySpace

Ok, da settle da bkagian TM, aku balik, pas2 aku meng on9 laa ngan mr.Lee, smpai ke malam, then tido~~~MySpace

Esk nyer aku over sleep plak.. Aku terkejut bile abg Aries balik kejut kan aku, tp aku still truskan tido...MySpace Oho3, lam kul 10 aku bgun, xtao laa nk wt pe, aku g mandi laaa... Da tuh, rehat2 jap, lam kul 2 g makan... MAKAN3~~!!! g jalan2 ambik angin, g benteng, lepak2 citer2 sket... Pas2 mr.din tpon soh ambik kat terminal... Ok time tuh berpecah laaa, Aku n mr.Lee round2 kat alor akar, cari umah sewa... Ten abg Aries g ambik mr.din kat terminal.. MySpace

citer dorang aku xtao la pe citer... Aku g laa round2 kt alor akar tuh, round2 abis laa jgak, jmpe laa 3 umah sewa, dan tlah di ambik no nyer... Abis tmpat gak laa aku round, smpi kat kwansan rumah kat sblah barek polis tuh, leh kate smua laa... Cam2 krenah laa ade, aku nie kan phobia anjing, anjing yg tahap gaban laa, yg terlepas tnpa jagaan tuh, oho3, yg lam rumah pown aku leh terkeluar jntung bile dorang bunyik, T-T... (Aku dulu time kecik2 slalu kene kejar anjing), lam round2 tuh aku pnat la jgak dowk bwak moto tuh, smpai aku bwak moto smpai da kekiri n knan suda, uyung ayang skali, ckap pown da xbtol...MySpace

Pas2, mlam nyer, cam biase, On9 smpai muntah, smbil2 tgok gak laa movie... Pas2 lam kul 10 g2 laa, g mkan, walaupown prut aku da xbrape leh makan, ko aku g jer laaa... Mlam tuh aku order mee sup, cz aku da xleh mkan nasi, xleh nk masuk... Da makan, n bla2, balik laa...MySpace

Ok, next story will be fun, aku ingat nk tulis pnjang lagi, tp da ngantok laaa.. MySpace

Next time kayh... TAta...MySpace

No comments:

Post a Comment