Monday, November 12, 2012

Convo and Today Emo.

Assalamualikom~~~

2 Hari lepas, aku jadi sukarelawan tok aktiviti convo IKIP, aku sukarelawan bahagian seranta. Seranta nie buat ape, seranta nie cam control event dari berlakunya sebarang kecacatan. Camtu lah bih kurang.

Tengok kawan-kawan aku dari batch aku, semua da ambik scrool, aku je tertinggal.. Sedih pon ade... Xpe lah, thing has pass, buat ape nk di kenangkn lagi kan...

Tengok salah seorang dari kawan aku jgak, dapat anugerah menteri besar pahang, dapat RM5k + pc tab. pergh.. Sebak pon ade tengok dia naik pentas dengan ucapan2 yang diberi.. Good job my frend, cukup dah duit tu tok ko mnikah nnti.. Har3..

Skrg aku cam emo sket.. Dah seminggu aku buat kerja nie, dengan usaha yang berkobar, all hand made plak tu, upa2 nya.. haih.... 

TACING AR!! HUH!

xpe lah, aku simpan je lah, buat kt rumah, hias kat almari aku, lagi bagos... Aku tacing lah kalu aku usaha smting org tu xmo... Xpe lah..

p/s - please dun sad. T-T

No comments:

Post a Comment