Wednesday, March 23, 2011

Kaki yg kusayangi...

Assalamulaikom n Salam sejahtera... MySpace

Al kisah pade suatu hari... Hua3...

dah2.. mlas aku nk megarot...

baru nie aku cuti mid-sem.. 1 minggu... Pas2 tmbah pulak cuti 1 week, aku je laaa.. Why?

berlangsung pada 20/03/2011, aku ade match ragbi... Pada hari tu jgak aku lewat tido, n mood nk main ragbi tu xde... padan laa tangkap bola cam gampang... Kang aku xmo main ade yg x puas hati... MySpace

Ok, bla3.. pas2, gerak laa aku ke padang... Lawan ngan Institusi Latihan Perindustrian(ILP)... Ok the game start..MySpace

1st Half..
Aku memang xde mood gilew ah nk main MySpace, sampai bola pown tah kemane2, lam padang leh day dreaming, tp aku nyer defense ttap kuat laaa. No try at my territory...MySpace Pas2 ade skali lec. aku dapt bola aku plak dekat ngan die... Aku still ingat pesan die, kalu dekat pop laju jee... Die flow bola tu kat aku, aku nie an tgah xde mood, xadpt tangkap laaa, so, kemane2 laa bola tuh... Then, ade laa sesetengah yg x puas hati ngan aku... hurm, bior laaa, slame2 nie, dorang wt superb silly mistake xde plak kene marah...MySpace

2nd half...
Main2, dup dap... bola jatuh.. Aku curi, baru je nk lari, ade org tarik kolar baju aku dari blakang n tarik ke blakang = kesalahan tackel...

pas2 aku nie baru nk bukak step, die tarik then ade bunyi kuar, Klak!!!MySpace aku nyer sendi tulang kt punggung yg bersambung blah kanan, tercabot... Then, keras laa aku ngah padang n meraung kesakitan...MySpace

Pas2, ade org angkat aku n buh kt tempat rawatan, yg tukang rawat tuh cuba tok masuk kan balik sendi tuh, die tarik, xboleh... so aku dibawakan ke hospital tok rawatan selanjut nyer....MySpace

OTW nk pegi spital tuh, van tu an bergegar2, Pergh, sakit nyer xya kate laaa...

Kat hospital, ade lam setengah jam aku menahan kesakitan yg teramat tuh, kalu skala 1-10, aku bagi 8 mark.... Pas2 aku di X-Tray, gelak doc xtray tuh, kate nyer kes aku nie jarang dapat, tulang terkeluar, pas2 berpusing pulak... Oho3... then, aku di bawak ke dalam bilik tarik2 tulang... Aku di bius ngan ubat fav aku then aku pown, xsedar kan diri...MySpace

Sedar2 aku da kt wad, ngan kaki di bandage, n tulang sendi kaki aku telah dimasukkan balik... MySpace

Ok, nanty aku ceritakan kisah selanjut nyer kayh...

Bagi aku, kaki nie laa yg membuat kn aku aktif bersukan yg jenis larian n lompat2... Agak sedih laa dengar doc ckap pasnie aku da xleh nk sport lagi.. SPORT!!! MySpace

thanks 4 reading... Itekimasu~!!!MySpace

No comments:

Post a Comment