Tuesday, December 28, 2010

xjadi nk g kL

Assalamualaikom~~~ Salam Sejahtera...

Haaaa, skrg aku da lepas suda final exam, alhamdullilah, lege laa rase, ringan sket sistem aku nie... biase aku terpakse laa tido lewat sket, aku nie xleh tido lewat sgat, dapat la selsema... Final kali ini, insyallah, semua lulus.... Insyallah...

Ok, time final tuh, pak sdare aku ade kt spital Institusi Jantung Negara (IJN), so aku ingat pas final tuh trus nk ke kL... Pas2 kate spupu aku, ayah die skrg nie batuk kuat, biase batuk2 nie xdapt bedah...

Then, xjadi laa aku ke kL, esk nyer, pagi2 tuh, ade 1 msg, kate spupu aku, jadi pulak operate... Aku pown da binggung, last2, aku balik terengganu je laa, shonang... Pas2 g ngan parent aku, agi pown spupu ake semua ade kt sane...

Aku blik ganu ngan ayah aku, senang, leh wt balik semua barang2... Moto pown telah di post ke terangganu. Senang sket nk bergerak bile kt ganu nnti...

OTW balik tuh, jauh perjalanan luas pemandangan, tgok da bnyak perubahan terengganu nie... lame da x balik an... Pas2, smpai kt umah, tgok umah aku da ade astro beyond, Huoho2... Agak gumbira, kehidupan da naek taraf sket, baru je pasang, xactive pown lagi... 2 hari kemudian, active la sudah. Tb umah aku 480p aje, so kalu pasang yg channel HD nmpak cam biase jee, tp pic die terang, best sket la tgok... kate mak aku, die nk beli tb FULL HD, hurm, insyallah laa kot...

Then, dapat lagi berita dari sepupu aku, berkate, die nk balik ganu... So, xjadi laa pulak aku nk follow family aku ke KL, aku just kirim salam je laa kt pak sdare aku... Cz, kalu aku g kL pown, aku xleh nkbeli pape jgak, aku xtao nk beli ape, kalu ade bnde yg aku nk beli, mesti mahal nyer... Biar laa adik aku shopping sorang2, xde la die nk bising2 pasnie... Agi pown, kalu aku nk g, xde gang, kalu nk g maen cam theme park ke, ngan adik aku jeee, uuu, xbest2....

Ok , abis laa pasal nk g ke kL yg xjadi...

Oho3...

Sal final, hurm, nk ckap kt korang, semua sklan average laa, serdang2 je.... yg susah nyer, math je laaa, cz penyelaras baru, kalu aku analisis sklan math tuh, senang je, cume sklan die cam psycho sket, jadi cam susa nk jawab... Tp last2, aku jawab laa jgak... Bole laa lulus, insyallah...

kayh, tuh aje tok kali nie... ^_^

Itekimasu...

No comments:

Post a Comment