Saturday, October 22, 2011

Alhamdullilah, Selesai sudah...

Assalamualaikom n salam sejahtera...

Selesai sudah segala projek, aku cuma tinggal 1 test lagi nk kene hantar, trima kasih kepada mentor khu bagi home test... 2 paper final perlu disiapkan, nanti dah siap, baru lah rase ringan sikit beban pembelajaran..

Skrg final menunggu... Aku ade 6 Paper sahaja, iaitu..

Ikot turutan paper akan ku rempuh...

Pengaturcaraan Antaramuka Pengguna (System designer mode)
Pemasangan n peyelenggaraan sistem komputer (technician mode)
Pangkalan data (database!!)
Pembagunan Aplikasi berasaskan web 1 (WWW mode)
Institusi-Institusi Islam (Subject membaca, Gambate desu)
Komunikasi data (modem mode)

antara subjek yang aku bole score web, database, maintenance, n DCom...
semester nie perlu 3 pointer lagi, 4flat pun insyallah... Aku nk 3 pointer kan cgpa aku... sket je lagi.. 

aku 12hb November da abis dah paper... ^_^ So boleh la balik, relax2, nk keje, cuti xsmpai sebulan, xley gaji ar... T-T...

Thanks 4 reading, Selamat Berperang kepada student IKIP-UTM, good luck yer...

No comments:

Post a Comment