Saturday, September 24, 2011

My Heart, My Soul

Assalamualaikom n salam 1 malaysia...

Meh, nk share smting ngan korang.. my heart n my soul... hati khu dan jiwa ku..
Aku nie camner eh, macam2 aku nk dalam dunia nie, dunia n akhirat semua aku nk...

So, kalu korang nk berjaya, kene usaha rite, aku nie seorang yg delay sket, so aku ase cam nk berubah, aku x suka awalkn masa pada jam aku, sbb kita mengubah ciri2 asal dia, kalu ubah 10min awal, x cabaran la rite...

Ok, aku dah lama sedar pasal nie, dan di segarkn lagi pada kem BTN aku g baru2 nie... Aku x menagis masa part penceritaan derita mak ayah, why?

Aku percaya pada diri aku, yg aku boleh buat.
Aku akui yg aku bnyak sangat salah n silap pada mak ayah aku.
Aku xkn menagis lagi sbb kegagalan, n aku xnk tengok lagi kegagalan berlaku lagi kt diri aku.
Aku mao menagis kejayaan, kan aku tunjuk pada parent kejayaan aku nanti.
Aku xmo harap kn adik beradik aku tok merubah family aku.

Aku percaya pada Ummie n Abah, i can do it.
Wait for your son, yang PASTI memberi kejutan pada family.

Aku akan selalu dengar apa yg ummie cakap. "Belajar elok2, jangan main2"
Setiap kali aku balik kampung, tu je lah mak aku pesan, soh belajar sebab nanti kerja senang.

Mak aku selalu berdoa pada aku n yang lain.
I will always pray for you to.

Thanks Ummie, I love you mother.
You was my heart n my soul.

FOR MY MOTHER, FOR MY FUTURE, FOR ALLAH S.W.T... ^_^

No comments:

Post a Comment