Friday, May 27, 2011

xdak air..

Assalamualaikom n Salam Sejahtera...MySpace

Nie nk citer sket nie... Aha3...MySpace

Kalu korang nk tao, sem nie aku angap final tu cam test biase2 jewk.. ades, xserious langsung, tp da lepas 2 paper, English 3 n Hubungan Etnik, i hope both of that paper lulus laaa, kalu lulus alhamdullilah, kalu x, hai balik sem dpan...MySpace

Aku dapt menjawab kurg balik laa paper HE nie, cz aku xperasan 26hb aku ade paper, so pade 25hb tu aku bersukaria laaa... So, malam tu aku cek laptop aku tgok bile plak ade final, tgok2 esk ade paper, HE plop, hatoi, aku lemah subjek membace nie, nk xnk, aku bukak last year paper, so study part b sahaje, cuz part tu universal sket...MySpace

kalu korang nk tao 3 harilepas, xdak air, Har3... Nk ckap terseksa tu, xde laa sangat, tp bole laa rase kekurangan nyer, dengan pinggan mangkok berlonggok2 lam singki, tp mujo laa xberbau... malam yg xde air hari pertama tu aku xmndi, ksian kt kwan2 aku yg perlukn mandi dari aku, aku just basuh kepale jee... then, ade salah sorang dari kwan aku nie g abis kn air plok, bagus, esk ko tao laaa... Mybe die xtao air xde kot...MySpace

Esk nyer, (25hb) aku ade fisio, aku bagun subuh, xdak air, ptg ade paper English 3... Then aku tido balik, aku qada kn saje solat subuh tu time zohor, pagi subuh tu aku memang xtao nk wt ape dh.. then aku bagun kul 8, aku round2 1 rumah cari punca air, xde... Then aku terpikir air masak yg aku buat berbotol2 lam peti... so aku guna laa sebotol, wt gosok gg, basah kn badan, cuci pe yg patot, then suda laaa... Best kot air tu, baru keluar dalam peti, berasap2 lagi... Har3...MySpace

Pas2 fisio aku xpegi, cz aku rase badan aku nie cam panas2 sket, aku just dowk maintain kn suhu aku ngan dowk depan kipas sepanjang mase, MySpace smbil study english 3... Kang g fisio kene bersenam plop, berpeluh nk kene mandi lagi.. hatoi, xbole2, jimat2... Then, pagi tu just minum air masak n mkan roti jee,MySpace then ptg tu g final, abis je final, konsert metal lam perut nie da start dh... hatoi, nk g mane nie? kedai mkan da ttop... So, aku ngan mr. lee g laa kfc megamall, so hadap laaa nasi ayam n toasted twister kt situ... Then, nk balik, disc lock moto en. lee tu prob, abi s care da buat, call mrs. wan (wan, ko nk ke title mrs? har3...). die datang, pown xbole, ade polis dowk jage area2 tu, pangil plak polis, pown x bole, bangla tukang cuci pown pangil, pown xbole... last2, ambik minyak 2t, buh sket kt kunci n lock tu, then bole... Huaaa.... Pas2 mr. lee g bli lock baru.. then balik...MySpace

Malam tu aku xmndi, just air wuduk je menjadi pembasah badan aku, rase laa lega sket... Dowk tunggu hujan, xujan2 jgak.... Pas2 ade gang aku report ckap, da ade air kt area2 tertentu, aku ape lagi, bukak paip, tunggu smpai air kuar, siap marah2 agi kepale paip tu soh kuar kn air, xkuar2 jgak, T-T... Pas2, abg hejump n the boss datg, dowk ushar2 tempat yg ade air, borak2 g2 je lah... Then, aku ngan perasaan hampa, naik study, study2 punye study da bosan, terjun tilam, then tido.... MySpace

Esk nyer, pagi2, dato zul datg... Xpenah hajat aku, dato nk datg pagi2... gehe2... Pas2, aku turun, jemput die masuk umah, then study+O bersame2MySpace.. Time die naik ke rumah tu, aku try laa ushar kepala pair tu, bukak je, air bersembur keluar, ahhhhh, nikmat tersebut kini kembali, syukur alhamdullilah... Tadah air, then mandi... yeah... Petang tu, ade paper HE, so leh jwab ngan relax... Aku goreng2, smpai masak, tp xtao laa ingredient die tu betol ke x, kalu xbetol xmenjadi jgak, so just wait n see aje lah...

Ok lah, tu saje cerite kali nie... Itekimasu.... MySpace

No comments:

Post a Comment