Monday, August 30, 2010

Aku da bercerite...

Hi to all floks...

Hurm, aku xtao laa ape yg aku nk tulis nie... Aku fikirkan da lame jugak laa aku xupdate blog nie...

Haa, skrg bulan pose kn, bulan pose nie laa aku kan cuba megubah diri aku ini ke arah kebaikan, dari semayang skip2 or xsmyang langsung, trus ke smayang penuh, dari bernafsu, aku buang abis, xya dowk pikir bnde2 yg xelok, xbaik, biase mate aku nie liar tgok org sexy, then aku terpakse laa toleh ke lain, kalu bukan bulan pose, biase aku xsuka sgat tgok, aku just pndang tmpat laen, kalu tgok2 pown, bkan nyer leh wt smting, bkan nyer nmpak bnde ajaib pown, Oho3...

Org kate bulan pose 1 bulan yg penuh keberkatan kn, so aku ambik la faedah daripadanya, tp aku xg gak tarawih, aku just pegi pada minggu pertama aje, tuh pown selang sehari... So aku mybe nk start tarawih pada malam sepuluh terakhir nnti then kalu bole, aku nk bgun setiap malam tuh, solat hajat n taubat yg jarang aku buat nie...

Tp an, prob aku nie, susa nk bagun selagi tenaga lam badan aku nie masih belum mencukupi. Tuh tiap2 pagi kalu bole aku soh ssorang bagun kn aku, then angkat duduk kn... So aku bole sedar laa kowt...

1 agi prob aku nie, susa suda nk smayang jemaah sejak aku xcident harituh, kaki aku nie, bile aku berdiri lama2, akan rase gatal2 kt bhagian yg berparut, so aku terpaksa laa mgikat ngan bandage supaya x laa rase gatal sgat... Mggu lpas aku cuba, agak menjadi laaa, tp bila aku smayang sorang2, xplak gatal... Heran sungguh...

Ah, harinie jgak aku dapt berbuka kt KFC, oho3, memang KFC nie aku suka pegi ah, xtao laa knape, cz ayam die sdap n murah kowt... Original Resepi kate kn... KFC nie jgak ade sejarah nyer kenape ayam die sedap, setahu aku cz adunan tepung die kowt yg membuat kn sdap, then combo plak ngan air bergas supaya kita x muak bila mkan ayam tuh...

Aku kurang suka laa, kalu aku tolong seseorang tuh, then ssorang tuh sia2 kn camtuh jewk, dulu ade gak laa sorang kwan, kuat jgak laa maen game, pas2 kalu msg2 awek, awek yg die msg bkan sorang, ade la jgak beberape, duit kurang, then tgah makan, kanan mkan nasi, kiri pgag tpon, pas2 plajaran tinggal g2 jewk.. hampeh sungguh, skrg pown ade, bukan sorang laa, tp ade jgak laa yg aku sedari atau aku tanpa sedari... Lantak korang laa, aku tolong korang pown, kalu korang xtolong diri sendiri wt hape... Pas2 start laa tekanan, nk marah2, pas2 tension2 xtentu pasal yg disebab kn diri sendiri yg buat n so on laa, 'lu pikir laa sendiri' kate nabil...

Agak serabot jgak laa cerita aku kali nie, oho3, cz ade ssorang yg mgangu emosi aku wt sementare nie dgan keja aku yg ter sia2 aku buat... so lantak die ah, asal aku leh trus study...

Sem lpas aku xdapt dekan, by the way, salah aku jgk, cz aku agak main2, tp titas ttap laa mgulang, aku xtao laa knape laa ngan titas nie, agak phobia laa nk g final die plak, pas2 tgok kertas dapt jwab ala kadar jewk, nk gorang pown bahan xcukup... hampeh~!!! Tuh laa, target nyer bukan2... Ok kali nie, Sem nie laa senang, aku nk 2A xkira laa, A ke, A-, klu A+ lagi baek kn... cam2 laa gamak nyer, gambate laa tok diri aku nie...

Then sem nie, aku da terpaksa laa ubah konsep aku blajar, dulu aku wt note nyer lam kertas, pas2 ilang, camner nk study, alamaknyer, takat C+ aje laa kowt... Sem nie aku gunakan buku, then bagi subjek yg membace nie, terpaksa laa aku berperang brani mati sket, dgan selalu bnyak kn bertnye sklan brani mati pada lec. tersebut... Aku da xde arah laa ape aku nk buat ngan subjek membace nie, kalu sebjek tuh ade kira2 ke hape ke, bole gak score bab tuh...

Haaa, pape je laa, i hope xmgulang lagi sem dpan, insyallah...

Ok, tuh saja crita aku, agak serabot, so paham2 sendiri laaa ek... Wari-desu..

Itekimasu~~~!!!

No comments:

Post a Comment